min fötter dööör..

är nu hemma från sköna stockholm! det vart roligare än vad jag trodde faktiskt. :) Dock fick jag ju inte shoppa.. men ska nog höra med brudarna om nån vill följa med innan skolan börjar igen.
Vi åkte först båt ut till djurgården och så gick vi på skansen, så fikade vi lite där och kollade på typ alla djur. Sedan åkte vi tillbaka till Nybroviken och så gick vi mot centralen, men innan vi gick dit käkade vi kinesisk buffé, mums!

Jag sov ju bara fyra timmar inatt, eftersom jag sov typ till halv 3 igår, så kunde inte jag somna igår så låg och försökte flera timmar, inte förns vid halv 3 somnade jag.. så skulle jag upp 06.30! haha, jippie! På bussen hem kunde jag inte hålla mig, fy fan va jag var trött! mitt huvud typ svingade åt alla håll när jag slumrade till, ni vet? hahah, jag skäms.. ;)
Så nu är jag fett trött. så orkar inte lägga ut några bilder idag. Det får bli imorgon!
Nu ska jag käka och mysa framför tv;n!

puss!


haha "svänga runt med huvudet" ser det framför mig :P hihi. Skoj att ni hade skoj! ;) hörs, hojjt

2009-07-16 // 22:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback