slapp dag

heey.
tänkte bara uppdatera lite om dagen, eller ja. gårdagen!
sov till ungefär ett, gick upp käkade frulle & kollade på tv med emma och anders. Sedan åkte jag, pappa, cath & emma till husby, farmor & farfar!
Vi fikade och hade mysigt. Jag tycker det känns som höst, seriöst. Hatar det här vädret! Jag blir skitdeppig.. :s det förstör hela min sommar, min plan! :( usch, cp. om dte inte blir fint väder snart åker jag fan till första bästa varma ställe! klarar inte av det här mycket längre.. vill använda mina nya solbrills, dom är ju skitsnygga! och jag har inte användt dom en gång än..! uh, sorligt

anyway.. imorgon funderar jag på att färga mitt hår, ljusare. Syrran ska hjälpa mig lite. Och om det inte blir bra får jag väl färga det mörkt igen då. Så kanske det blir en promenad också(?). vi får se, vill egentligen på gympa, men orkar inte det än.. Har fortfarande lite hosta kvar, och jag vill verkligen inte bli sjuk igen!
På torsdag åker jag till stockholm en sväng, bara över dagen då. Och fredagen kaaanske jag åker till Ludvika, vi får se hur det blir. Ska då sova över där en natt isåfall! :)
Jag och brudarna ska också ha Kräft-Fest! Det blir hemma hos Lisa eftersom hennes föräldrar drar till  Island snart typ. Så vi ska mysa lite då. Blir som sagt bara brudar, kommer nog bli en helskön kväll! :)
Men nu är jag astrött, så ska nog ta och lägga mig i min stora sköna säng nu. mh, låter lockande, ska bli skönt att sova! ;)


puss & god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback