det här är.. livet?

ah, sitter och funderar lite. dagen har erbjudit en hel del. dåligt som bra. som till lunchen fick jag reda på ett en 'släkting' till mig dött i en bilolycka. Inte för jag hade någon bra kontakt med honom, men man blir ju berörd iallafall.. Tänk att livet kan ta slut så fort, bara på några sekunder. usch, sånt man igentligen inte vill prata om. Det är ju så mycket hemskare när det är en ung också..

äe, nog om det! har kollat lite på lipstick jungle i ludvika. sen åkte jag och mamma hem. vi kom hem och möttes av min sötnoskatt! sen kikade jag, emma och anders på en skräckis också, The haunting in connecticut. Riktigt bra var den faktiskt!
Sen kollade vi lite på gammla filmer från när vi var små. haha, alltid lika kul! ;)
Jag känner idag att min hosta är mycket bättre, inte bra, men bättre! Så om någon dag kanske jag mår bra igen! hoppas på det. nu ska jag iallafall äta och kika på tv!

här är kläderna jag köpte i ludvika +parfymen som jag köpte på kupolen i onsdags!
linne, lindex, 149:-
bikiniöverdel, lindex, 99:-
bikiniunderdel, lindel, 99:-
solglasögon, åhlens, 199:-
fairy dust by paris hilton, kicks, 475:-


      
(ursäkta för kvalitén & klicka för förstoring!)



släkting var han väl inte? huh`?

2009-07-05 // 22:49:29

i miss you!

2009-07-05 // 23:49:00

inte riktig släkting, men det är ju invecklat vet du? :p

2009-07-06 // 00:50:24

aowh tacks :) and 2 u 2 ;D

brillsen var übersniiigga! Allt det andra med, men brillsen var sniggast :P



btw, drar 11 augusti till detta paradis ;)



http://www.apollo.se/SE/vart-vill-du-resa/Europa/Bulgarien/Burgaskusten/SunnyBeach/Accomodations/Pages/Jupiter.aspx

2009-07-06 // 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback