R.I.P. Michael

hey,
idag har jag varit barnvakt åt mina kusiner, Andreas & Tobias! :) Ska vara det på torsdagkväll också. Vi får se om jag blir själv då eller om mamma följer med, hm, det visar sig.
Vid sju idag började ju också minnespogrammet för MJ så vi började kika på det när vi var barnvakt. Har suttit till, ja nu, nästan iallafall. Dom gjorde det riktigt fint! Känns typ som hela världen sörjer. Vädret med för den delen, äckligt dåligt väder.. har hört att det ska bli lika dåligt, om inte värre. På torsdagen skulle det bara ösa ner regn! usch, jag väntar bara på solsken! Fast tror det skulle bli lite bättre, ungefär runt 20 grader, nästa vecka eller något?
nej, nu ska jag sova, eller kika färdigt på någon serie som går nu, massa mord och sånt! haha, aja 


puss


rest in peace, michael jackson



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback