hello!


'nu är man i ludvika igen. har inte mått nå bra alls. så har inte orkat skriva eller sitta vid datorn över huvudtaget! men är på bättringsvägen nu, tar medicin också så det ska väl värka tycker jag (y)
men nu tänkte jag att ni ska få en ordentlig uppdatering. ;)

i tisdags åkte jag ju som sagt till ludvika med mamma och syster. Vi badade och hade det skönt! (kommer lägga ut bilder när jag kommer hem!)
Sedan åkte vi hem igen på onsdagen. Senare på torsdagen åkte jag till pappa, så käkade jag och emma där. Sen sov jag där en natt också. Jag fick lov att sova där då istället för i helgen eftersom dom har varit på bröllop idag! En vän till pappa gifte sig i stockholm. Så om jag ville träffa dom överhuvudtaget så fick jag lov att sova där dårå.
På fredag eftermiddag åkte jag och mamma till ludvika, igen! haha
Så igår grillade vi lite och hade det riktigt mysigt ute på verandan. Åt kvällen vart det dock ruskigt dåligt väder. Började blixta och åska som fan! aja, vi överlevde ju iallafall. hehe ;) Idag har det ju varit lite sådär halvtaskigt väder.. Så det vart shopping i ludvika-city! det var nice iallafall.. Jag hittade en jättesöt bikini, ett skitsnyggt linne med 'nitar' på & ett par (till) solglasögon! :) (lägger också upp bild på det när jag kommer hem)

nu håller mamma och nobbe på att laga mat. blir grillat, som vanligt.. ;) ah, nu kom mamma in precis och ville ha lite hjälp, så det ska jag nu göra. solen tittar in nu också, så det blir nog en fin solnedgång! :) perfekt till middagen.
När jag kommer hem ska jag ta igen med mina favvos där hemma också, har inte hört av dom sedan p&l typ, galet!
va har hänt för er i helgen då? :)

puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback