bio!

Igår vart det att kika på matchen hemma hos syster ann-sofie! var riktigt trevligt, dock slutade det ju inte lika trevligt.. 1-0 till danmark, fy fan! Vi hade nog lite otur där lär jag säga, hade sjukt många chanser!
ååh, tycker så synd om henke :( såg imorse i tidningen att hans lillebror har dött! han fick reda på det efter han spelat matchen, usch va hemskt!

anyway, nu ska jag börja fixa mig. Ska nämligen på bio med emma, anders & mamma. Mamma fick det i mors-dag present. Så ikväll ska vi se Änglar & Demoner.
Eftersom hon (och vi) tycker om sånt där tyckte vi det var passande. :)
så vi åker om en halvtimme, för man måste ju vara där en halvtimme innan om man förbokat.
Känns som att helgen varit värsta lång, fast det har ändå gått fort! Man vill ju bara ha onsdag! ;)
Får hoppas på att allt löser sig med klassfest och att vädret är bra!
men nu måste jag fortsätta fixa mig. Berättar sen vad jag tyckte om filmen! ;)

lateeer!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback