cp väder.

blir ett snabbt inlägg nu för ska alldeles strax åka till storasyster och hjälpa henne duka tills imorgon(studenten).

vi slutade iallafall tidigt idag, typ efter ett nån gång. då ösregnade det, så lisa ringde så hon fick skjuts hem, så då fick jag också åka med! :) Åkte med hennes söta morfar och kusin! Dom som är här över studenten från aurvisjaour(?) haha, deras dialekt är så härlig!
Sen kom jag hem och slappade bara, när jag igentligen skulle städat. Men har börjat lite iallafall! Har fått in det mesta av kläderna i garderoben vilket gör rummet myyycket bättre, hah! har fan kläder överallt!
aja, så nu ska jag hem till ann-sofie och hjälpa henne duka som sagt.
Men när jag kommer hem blir det städa som fan! Har ju också sovmorgon imorgon, första lektionen iallafall, sen har vi so vilket jag tycker är onödigt så kanske bara går till skolan imorgon till matten då det är fika! haha ;)
Efter skolan vid tolv drar jag och rebecca upp på stan och hämtar blommor och sen går vi till studenterna!
Blir att käka och så hos martin då och sen cyklar jag hem och förbereder här hemma för min och mina tjejers middag!
men nu måste jag dra,

pussss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback