gympa i gammelgården!

nu har jag varit och tränat iallafall med amanda! var riktigt kul & svettigt! men jätteskönt att vara ute tycker jag. nu har jag duschat, ätit & kikat på film. så ska strax smörja in mig med min aftersun och sedan sova. hade ju matteprov idag också, vettefan hur det gick, så blir spännande att se det sen..
imorgon blir det skola då. åker till borlänge med mamma efter det. Hon ska lämna tillbaka några skor och så ska jag kolla på klänning och jeansjacka. vill nästa ha jeansjackan mer än klänningen! ;) haha, ah vi får se hur det blir.
på onsdag blir det att kanske åka dit igen fast med lisa då. :)
torsdag ska jag nog köpa lite studentgrejer och baka. Vi sa att vi kunde baka lite till martins student eftersom dom har så himla mycket just nu. Så blir nog att baka en och annan muffins!
men nej, nu ska jag smörja in mig. Känner att det hettar på ryggen och axlarna.

puss & smeeek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback