påväg mot ludvika!

hejhej,
nu sitter jag i bilen påväg till Ludvika! Dock mår jsg inte såå himla bra.. Har snuva och en regäl slemhosta. :s usch, kanske en festivalsjuka? ;) nej, jag hoppas bara på att bli bättre. Är så himla drygt att vara sjuk när det är så här hett ute.
Vi ska iallafall hälsa på mammas särbo, Nobbe. Blir nog att åka i hans båt och bada. Fast vi får se om jag vågar bada, vill ju inte bli sämre direkt!
Vi sover över där tills imorgon, så vi åker imorgonkväll hem! :)

På fredag blir det nog att åka till pappa. Eftersom dom hra varit i Irland på dop och jag har varit på festival har jag inte varit hos honom på ett bra tag.

I söndags då jag kommit hem från borlänge och så åkte jag, emma och anders till pålsspänning (stavning?) och badade lite. Och det var huuur mycket folk som helst. Emmas kompisar var där också, så vi lade oss vid dom! Jag badade mitt första dopp också! Eller badade och badade.. Jag kom till magen, sen klarade jag inte mer! ;) Men vi får se om jag kanske badar idag eller i morgon som sagt.


pusss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback