puss på mina brudar!

ah, gårdagen var riktigt bra, hade skitkul! hela dagen var underbar! :D
började med sovmorgon sen gick jag till skolan för att fika på matten. så vart det att äta lite i skolan och sen titta på studenterna! Sen var jag hemma hos martin till sex eller något. då åkte jag hem så fixade jag och städade innan brudarna kom hit! Så kom linnéa, sen lisa och julia tätt efter! :) Kan bara skratta sådär mycket med er föfan! hahaha<3
lyckad dag iallafall, ohja!
nu måste jag skynda mig, har ca en kvart på mig att bli klar och här sitter jag i handuk och blött hår, skyndaskynda!
ska åka till johannes och gratta honom för studenten och för han fyllt tjugo! sen blir det nog att åka hem till ann-sofie idag igen och kika på sverige-danmark! hejja sverige! :D


pusssss
       
här får ni två bilder från igårkväll! ;)
(klicka för förstoring!)


Ser ut som jag har bärsta gluggen på bilden ;> hahaha, tjusigt värre!!

det var verkligen hur trevligt som helst hos dig igår, looooove you girls nonstop!<33

2009-06-06 // 16:51:58

bärsta<3

haha, VÄRSTA* :D

2009-06-06 // 16:55:02

ååh, så himla kul :) måste verkligen göras om i sommar!

2009-06-07 // 18:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback