två dagar!

hey,

har precis kommit hem från våran klassföreståndare, Birgitta! Har varit där och fikat, spelat kubb osv. :) Jag & lisa badade tillochmed fötterna! ;) Kommer upp en bildbomb sen så får ni se.
Innan det så rensade/städade vi ur våra skåp! Hämtade våra gammla bildmappar osv. så jaa, nu känns det liksom att det är nära, väldigt nära! Har inte riktigt fått in det, att liksom vi slutar nian om två dagar. Att vi börjar gymnasiet, Martin koch efter sommaren! haha, känns lite nervöst. haha, who am I kidding? ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS!! gahh.. får hoppas att det går bra iallafall!

ikväll blir det att gå på 'tantgympa' med manda & frida(?). Sen kanske jullan skulle hänga med också vilket jag tycker hon ska göra. Är så himla kul! Annars blir det nog att städa upp på rummet lite (ja igen!) & fixa klart tills imorgon.
jag ska nog pröva mina kläder som jag ska ha på onsdag. Är grymt nöjd över min outfit! Allt är fixat och klart, vet precis hur jag ska ha min frisyr och allt ! :D aja, nu ska jag prova lite. ;)

' kysss



gud va snygg header du har:) och fin blogg:)



2009-06-08 // 22:31:18

gud va snygg header du har:) och fin blogg:)



ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

2009-06-08 // 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback