one day

igår vart det en riiiktig slappdag, gud ja! sov över tolv timmar tror jag, jätteskönt.
sen på kvällen så kikade jag på film med syrran & anders, I taket lyser stjärnorna. Helt okej! :) 
Idag har jag kikat på en massa 90210 avsnitt, plattat håret och jaa, inte så mycket mer. ;) Är bra väder också, solen skiner, dock är det lite moln på himlen men mycket bättre än regn, eller hur?! :)
lite senare blir det att träffa tjejerna och ha myskväll!

gunvald (min katt) har kommit hem nu iallafall! dock mådde han inte så bra.. :( han blödde och skrek om man tog på hans ben, så var jag hemma själv! (y)
nu har iallafall blödandet slutat, fast han haltar och är regält svullen mår han nog lite bättre idag! :)

nu ska jag ta och städa upp på mitt rum, ser förjävligt ut! Sen ska jag nog ta en snabb date med duschen och sen är det väl kväll så ja. Då åker jag till mina brudar! :)


kyss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback