peace & love idag!

har blivit lite ändrade planer nu, vi åker idag! dock ska vi inte sova där ikväll. vi åker upp dit idag runt halv tre med sovsäck, luftmadrassen etc. allt utom kläder och sånt då! Vi åker med linnéas syster emelie! sen hämtar väl hon oss inatt tror jag! :) För våran del blir det att bekanta oss lite med festvalen & folket. ;) Sen ska vi kika på hoffmaestro & the chraa iallafall, vet inte om det blir några fler, det får vi se!
så imorgon tar vi nog bussen om inget annat till borlänge med resten av packningen och sen sover vi där hela helgen!

Nu blir det att städa upp på mitt rum, sen ska jag packa, fixa mig och käka! Sen borde väl klockan vara runt halv tre så. :)
Bäst att jag sätter igång nu om jag ska hinna!

pusspuss!



hejsan, du är på startsidan^^

2009-06-24 // 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback