söndag

ja, nu är det officiellt klart att jag ska sova på peace & love! aoo, livet blir inte mycket bättre än såhär! Jag lovar, jag skulle inte byta mitt liv för något i världen just nu. Imorgon börjar ju peace and love festivalen, sätter dock upp vårat tält på tisdag, åker upp dit onsdag/torsdag och drar igång på riktigt!
Har tagit upp mitt tält från källaren också, så det är klart, jag har lagt min biljett på ett ställe där jag kommer ihåg den, packningen har påbörjat (en aning iallafall!) och det är bara att vänta tills det blir dags! Jag har också hört och sett i tidningen att det ska bli grymt bra väder nu i veckan! Så ska bli riktigt skönt, eller att vakna upp svettig i ett instängt tält med över 30C och man mår kanske inte såå bra är nog inte så skönt, hehe, men fyfan va det kommer vara värt det! :) Vi kommer också ha tillgång till en dusch i en lägenhet i närheten! Lisas bror som bor där så ah, det är schysst. Det är skönt att veta att det finns en dusch tillgänglig iallafall! ;)

idag vaknade jag vid 10-11 tiden. käkade frulle och satt mig på ballkongen en stund. Lite senare ringde lisa och ville träffas så jag satt fart och klädde på mig och fixade! Sen gick vi ut, köpte glass på ica, twister såklart! och satt oss i myntparken och åt! :) Sedan gick vi en regäl bit och sedan hem till mig! Vi spelade en massa kort, haha! Sen grillade vi här hemma sen gick jag och lisa ut igen. :) Så nu kom jag hem runt elva tiden. Hade en riktig trevlig dag! Det får vi göra om.
Nu ska jag nog sätta på ett oth'avsnitt och sedan sussa, för jag är nämligen riktigt trött! 


god natt,
puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback