midsommardagen

ja nu sitter jag och lyssnar lite på Davin DeGraw, han är riktigt grym på att sjunga, gah!
idag vaknade jag runt tio snåret. jag klädde på mig direkt och sedan gick jag ut och grattade mamma, som fyller 49år idag! Jag tog mig lite frulle och sedan ringde det på dörren. Mormor och hennes syster(alltså mammas moster) kom! Så vi fikade lite, eller jag åt ju min frukost men. ;)
Var riktigt trevligt! Snart kommer också emma & anders, så då blir det midsommar lunch och tårta som efterrätt, mums!

gårdagen var sååå himla kul! jag säger typ det efter varje utekväll, but it's true! Jag har alltid så trevligt! Vi var först jag, julia, lisa, hampus & niklas hemma hos lisa! Sen gick vi upp på stan och fixade lite grejer. Så mötte vi en hel grupp med tjejer(eller ja, en kille också!) så dom hängde med hem till lisa igen. Sen kom det lite fler folk också! Men gud så kul vi hade. :) Måste vi verkligen göra om!

Men nu, nu är det inte långt kvar till p&l. Kan inte fatta det, om typ 4-5 dagar så är vi där! och står och hoppar till underbar musik! Känns så otroligt, men nu jäklar. Kommer bli grymt, det kommer bli årets fest, helt klart!
Dock vet jag inte riktigt om jag får sova där eller inte? Mamma har inte sagt själva ja-ordet än. Men ska prata med henne ikväll hade jag tänkt.
Nu kom emma och anders, så ska vara lite social nu!


Ha en fortsatt trevlig midsommar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback