01/03 -09

1 mars, herregud va tiden går fooort! Känns som att det var typ nyår för någon vecka sedan bara. aja..
På lovet har jag faktiskt inte gjort något särskillt alls. Har bara tagit det lungt och försökt laddat upp inför vårterminen nu.
 
I fredags åkte jag hem till pappa, myste framför let's dance och teven. Kopierade np i matte också från förra året som vi ska få prova på innan vi gör det riktiga. Fick kopiera från Julia eftersom jag glömde papparet i skåpet i skolan.. Men tack gullet! :*

På lördagen jobbade jag i avesta mellan 11-15, jag lärde mig lite om  hur jag ska göra sedan v.11 då jag ska jobba där i butiken eftersom Catherine(ägaren) och pappa drar till Irland för hon ska bli farmor vilken dag som helst nu! :) En liten James kommer. Aja, sedan kom vi hem och då hade pappa kaklat klart köket, vart ursnyggt! Daniel kom också förbi en sväng, han sa att han kanske kunde hämta eller skujssa mig någon dag till avesta, uh, JA tack! jag hatar att åka buss. Speciellt själv.. :s aja, jag har ju gjort det förrut så ah.
Vi åkte till farmor och farfar också och kollade på melodifestivalen och fikade. :)
Daniel lämnade också en boxer till mig som jag ska ha hos mamma, han hade någon som "låg och skräpade", så det var schysst! :)

söndag, jao. Idag blir det att hjälpa syster flytta! Vi ska strax äta så efter det drar jag dit och hjälper henne med några hyllor sen kommer pappa & daniel också tror jag.
 Så jag kommer väl inte ha någon "vilo-dag" inför skolstarten, meen that's life, right?

nu ska jag kika igenom hk-läxan, har prov v.11. uhh
och juste igår hade jag namnsdag! Emelie Maria Hedlund aight ;)

pusssss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback