03/03 -09

hm, fick bli hemma idag, eftersom jag drabbades av sånt där "mag-anfall" ... Får hur ont som helst i några timmar, fast jag sov mest bort det. Vaknade tyvärr lite föör sent, typ vid tolv, så det kommer bli ganska svårt att somna nu tror jag. men men!

igår var det skola ju, första dagen efter lovet. Gick väl bra antar jag. På kvällen drog jag, emma och anders ut till ann-sofie och dom i stugan, vi badade i deras yacuzzi när det snöa, var skitmysigt! Sen gick vi in och drack varm choklad med grädde! :}

har faktsikt fortfande liíite ont i kroppen sedan flytten i söndags! hmm, jag 'bärde ju datorn' iallafall? ah, jag gjorde ju det. Men jag gjorde ju annat också! ;pp blev lite mobbad där :(( sämst och va minst av syskonen lär jag faktiskt säga, ibland iallafall! haha, ajaaa..

Imorgon är det bad i skolan, hmm, har ännu inte bestämmt mig om jag ska vara med, vill ju inte vara helt själv! Men ska höra runt nu så får vi se.. Men nu ska jag hoppa in i duschen och troligen packa väskan tills imorgon.

puss & hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback