19/03 -09

tänkte lägga in ett snabbt litet inlägg!

veckan har gått väldigt fort! käns som det var måndag igår, men imorgon är det fredag och det ska bli skönt! Jag och tjejerna tänkte ju vara imorgon men tror inte det blir av. Kanske att jag träffar lisa och julia på lördag om jag får gå ut då. Ska nämligen vara barnvakt här hemma åt mina kusiner Tobias och Andreas, riktiga sötnosar! :*
Kanske blir att åka till avesta en sväng på  lördag också, får väl se..

i onsdags åkte vi skridskor i ishallen på idrotten, och fy helvete va ont jag fick i fötterna/benen! Fattar inte att jag kan ha fått så jääävla ont, alltså det var verkligen pina! Har ju problem med benhinnorna, men det här kändes liksom inte i smalbenet utan i själva fötterna.. men det var väl ganska kul iallafall! :}

nu ska jag ta mig en macka, sedan 16.45 har jag utveckling-samtal. & efter det åker jag och mamma å  hämtar emma, sedan ica och handla lite, sen till morfar som fyller 71år idag! ihi, grattis moffa!
sen hem och pluggaplugga!
Har prov imorgon om Samhälls Ekonomi... kan fan inte ett piss.

nu måste jag dra, men lysssna!
pusssss


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback