24 maj!

ja, idag fyller ju martin 19år, stort grattis! så jag har varit där två gånger idag och grattat honom. och jag tyckte jag hörde att dom pratade om dylan, att han också fyller idag, kan det vara sant tro? :) träffade också martin's tjej, grace! riktigt härlig tjej! :)
iallafall har dom fått så jääävla underbart snyggt hemma där! Är ju fortfarnde lite jobb kvar, men herregud ! Liksom gjort om ett hus från typ grunden på typ 4månader är ganska skapligt! Men är ett drömhus iallafall!
Nu, är jag hemma och funderar på att gå ut och gå. eller bara stanna hemma och fixa tills imorgon. Men är så sugen på att gå ut och gå så det är inte sant!

ja, juste linnéa är HEMMA! :D wihu, det har gått ganska fort ändå. Men ska bli jäkligt kul och skönt att träffa henne igen! Vi har väl båda en hel del att berätta också.. ;) Så längtar tills imorgon! 
Kommer bli en riktig rolig vecka! eller nja, inte i skolan eftersom jag är ganska efter och så men ja. imorgon ska jag, julia & lisa spela in våran video, äntligen! blir nog hela dagen. tisdag blir som vanligt. onsdag ska jag kika på bal. Man känner ju ganska många i år som går. Ska kolla på martin och johannes framför allt! Sen går ju emelie(linnéa syster) och lisa i min klass ska väl gå med henne pojkvän tror jag? :) så blir spännande! fick se lite bilder från min låtsasbrors bal också, han var så stilig så! :)
anyway, torsdag blir det stockholm med niorna, vilket kommer bli gryymt & fredag ledigt! men kan ju inte direkt slappna av än. har väl några prov och 'tentor' som ska vara inne.. men är fan inte långt kvar nu! 9½ skoldagar kvar för mig nu! inte alls långt! hihih
inte långt till p&l heller! oh my va tiden går fort. snart är det väl vi som ska på bal! :') Dom här tre åren på vasaskolan har gått så jääävla fort! Så dom kommande tre åren på gymnasiet kanske också går lika fort! Efter studenten och allt blir det iallafall usa, det är ett som är säkert! ;) haha
nu blir det nog ingen promme iallafall, blir istället att fixa inför imorgon. sen kanske kika lite på the hills och sova!

pussss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback