forgive or forget?

nu har jag duschat, smörjt in mig med brunutansol och nu ska jag strax gå och borsta tänderna och sussa.
jag fick reda nu på kvällen att jag ska ha np imorgon också! en labb i fysik.. hm, kommer suga hårt som vanligt.
aja, sen blir det att ha en sköön kväll med brudarnaa hemma hos sara med grillning och vattenpipa, sen drar vi nog vidare ut. :)
måste bara säga att jag är lättad, väldigt lättad nu. trodda aldrig dagen skulle komma, men jo.. aja, nu ska jag borsta tänderna & sova!

natti natti!


duuu, du ska få ett läppglans av mig! Råkade beställa lika som jag köpt :P Så om du kommer förbi vid mitt jobb imorrn så kan du få det :) puss

2009-05-14 // 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback