modeblogg?!!

hej allihopa,

idag har det varit en vääldigt lång dag. & jag längtar bara till onsdagkväll och torsdag!
Imorse när jag skulle in på bloggen funkade det inte, såklart.. Sen kom jag försent till hk;n. Dock är der tyvärr inte första gången det händer. Jag gjorde iallafall min provmiddag, vilket jag trodde skulle gå åt helvete rent ut sagt! Men det slutade riktigt bra faktiskt! Kerstin(min lärare) tycker jag är på topp när det gäller praktiska, och det var riktigt skönt att höra!
Sen forsatte dagen och sen på spanska hade jag gjort så dåligt ifrån mig förra veckan på läxförhöret, så jag måste nu göra om dte imorgon för att inte sänka mig. Ja, det är ju lite drygt. Så jag har det tills imorgon +ett jävla matteprov som jag gjort, hm va är det tjugo tal på? och jag kan inte ett piss, seriöst. vill bara krypa under täcket och gråta. Vill verkligen inte. Och ja jag vet, det är ju bara att plugga? men va fan. är inte så lätt. mina absoluta värsta ämnen, hmm.. kill me?
äe, nog om det!

igår träffade jag ju Linnéa! Brun och snygg var hon också. Skönt att ha henne hemma igen. Jag och Lisa var uppe på stan vid lunch också och mötte christina(hennes mamma) och hon är brun som en jävla pepparkaka! haha herregud ja
sen gick jag och tjejerna och köpte cola och glass. Det lockade verkligen i det fina vädret!
Några av dom nämnde något om att jag skulle ha en modeblogg? hm, låter faktiskt ganska kul. Så bli inte förvånade om det plötsligt kommer massa inlägg om mode och sånt! ;)

nu måste jag sätta igång och plugga om jag ska klara av det här.

puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback