söndag

ah, har nyss kommit hem från "en promenad med jullan". hahah! ah, det var najs i alla fall. ;>
ska strax sova, men tänkte berätta lite om min dag först. :)

i mitt hus får man fan aldrig sova., emma ringde och väckte mig, och jag som inte kan somna om.. aja, hon kom i alla fall hit och sen ringde min andra syster, ann-sofie och sa att vi gärna fick komma dit om vi inte hade något annat för oss. Så jag, emma och mamma cyklade dit med lite fika och blommor, och beklagade sorgen. Sedan hjälpte vi dom i nya huset. Kommer bli så jääkla snyggt. Kanske lägger upp lite bilder sen hur det blev om jag orkar. ;)
vi fikade och grillade korv och hade det jätte mysigt! :) Sen strax efter sju åkte vi hem. Så sen dess har jag suttit vid datorn, kikat på en film och så duschat och gått på 'promenad'. :)
nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon. slutar halv 2 också, så det ska blir mer än skönt, aja!

sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback