soooool

åh, underbar dag! solen skiner och det är sommar fan! jag har också räknat ut att det är 6½ skoldagar kvar för mig nu. galet skönt är det! +att studentfester älskar jag! så på fredag har jag tagit ledigt halva dagen för att kunna gratta studenterna jag känner! :) I veckan blir det att gå upp på stan och köpa något mer att hänga runt martins, johannes & emelies hals. :) Jag blir ju den enda som 'representerar' våran familj. Eller jag vet inte om pappa kommer, jag tror det men ja. Min mamma åker till Ludvika på studentfest hos min låtsasbror. Och emma jobbar. Men jag ska bara vara på en studentfest då, martins.
På kvällen där ska jag och mina fyra närmsta tjejer grilla hemma hos mig. Vi tyckte det passade nu som ett avslut på vasakolan, eller vad man ska säga. +att vi får vara ensama här så det blir skönt!

nu sitter jag och lyssnar på markus krunegård, han är så somrig tycker jag! Ska strax börja klä på mig och göra mig i ordning, för jag ska möta lisa så ska vi kika på match med emma (&anders?). kristoffer spelar & jag har inte sett en fotbollsmatch på flera år tror jag. Alltså live, så det blir kul!
så nu ska jag ta en date med duschen tror jag, sen fix sen möta lisa på brunnsjöliden tjugo i tre!


här är kläderna jag köpte i stockholm också,
älskar skorna galet myycket!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback