fredag' grillning

lallalaaa, det är fredag och ääälskar livet just nu!!
haha, ja. . jag håller på att prova lite kläder tills ikväll! Har nu på mig en kjol som jag har som klänning, svarta leggings, en grå väst och silversmycken.. dock känns det lite för uppklätt, jag vet inte. Kommer nog bli ganska kallt ikväll också.
Fast tror det blir att ha leggings iallafall, det är bekvämast och snyggt! men aja, vi får se hur det slutar. ;)

I skolan hade ju jag +halva klassen np i fysik, en praktisk labb.. Jadu, vi får se hur det gick.
Annars har dey varit ganska slappt. Dock känner jag att jag är grymt efter både i matten och so'n.. Men i helgen (när jag får tid!;) ) blir det att plugga spanska och matte.
Efter skolan gick jag och lisa och köpte bb kallsonger på next (får hoppas han inte läser min blogg) till min kusin Jesper som fyller 16år idag!
får inte glömma amanda heller ;* grattiiis guys! Sen gick vi till emma och lämnade lite grejer sen så fick jag ett läppglans! woho, kommer användas ikväll vill jag lova! ;) Efter det gick vi till ica och köpte mat och sånt tills ikväll.

Men nu ska jag nog hoppa in och duscha av kroppen, duschade ju igår så skiter i håret idag. Sen blir det fixa smink/håret och klä på sig. Kvart i sex ska jag vara klar och ta cykeln och möta upp lisa ! Så åker vi vidare till Sara och grillar med tjejerna. sweeeet!
Det blir då jag, lisa, sara såklart, ranja, linnéa, ida & julia. Tror det var dom i alla fall. hehe

& vädret (vilket jag kommenterar mycket har jag märkt!) är underbart, dock blåser det lite., menmen, sol & blå himmel, då ska man fan inte klaga!
ajaa, nu ska jag ta och prova lite mer clothees!

kyssss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback