sömnbrist?

hej igen,
Jag brukar ju försöka blogga varje dag, men igår orkade jag inte med det! haha, så ja. kommer en update nu. ;)
igår hade vi nationellt prov, igen! Nu c-del. vet inte alls hur det gick faktiskt. Kändes okej, men man vet ju aldrig! så vi får se sen när vi får resultaten!

har också varit skitväder hela veckan.. inte kul alls! Men idag har det varit lite blå moln och solen har kikat in då och då. När jag kom hem från krille så var himlen helt molning och mörk, sen kom regnet. Men nu!(se bild) nu är det jättefint! blir nog fint imorgon, det känner jag på mig! ;)
ja, efter skolan idag gick jag in på mur&kamin och pratade lite med systrarna. Sen kom krille och då gick vi upp till lägenheten. åh, dom ska ju strax flytta, ner till ett hus längre ner på gården. Gud, kommer nog bli gryymt fint! Tänk liksom att renovera från grunden och få typ precis hur man vill, haha, självklart blir man lite avis! ;)
anyway.. mamma hämtade mig för hon var ändå ute, så vi åkte hem och jag satt mig framför the hills och åt nudlar! :}
nu måste jag strax börja plugga igen. har spanska, dubbelläxa till och med! eftersom jag "glömde" böckerna i skolan förra veckan sög jag på läxförhöret så  jag ska göra om det imorgon dårå, & den här veckans läxa.. uh! men är inte läge att sluta bry sig nu egentligen., har ju inte kommit in säkert på sam. heller! men ja. det stod att alla kommit in, men man vet aldrig.
nu ska jag plugga en stund, duscha, dricka te, plugga igen! och slutligen sova<3
haha,. har varit trött hela dagen! & just ja! vi var på sparbanken igår och lyssnade på massa. då höll jag verkligen på att somna! uh, jag märker att jag inte sover ordentligt iallafall.. trött hela dagarna!
men nu lyssnar jag på coldplay och ska hämta ett stort glas med kall juice sedan mysa med min spanskabok!


pusss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback