everybody's changing

hi guys!

hur är det med er? bättre än mig hoppas jag!
ah, jag blev alltså sjuk. Efter nationella i tisdags ringde jag mamma så hon fick hämta mig! Feber, förkyld & ont i halsen, uh, är inget att leka med. :P Men nu idag har jag blivit bättre! Jag var ju hemma onsdag och torsdag, men jag tror och hoppas att jag är frisk nog för att kunna gå till skolan imorgon. För det första så vill jag ju kunna gå till sara, vilket blir på fredag eller lördag och för det andra är det sjukt tråkigt här hemma.. Finns inget att göra! Det enda jag har gjort är att ha kollat på the o.c och the hills! Även om det inte är så tokigt, men det blir tjatigt efter flera timmar, uh, känns typ som man är en fånge i sitt eget rum, haha! och att det är fint väder nu gör verkligen saken inte bättre. Fast vi får hoppas det håller i sig till helgen! ;)
Men ibland är det ju ganska skönt att vara sjuk och bli ompysslad också. ;) Fick solo, choklad, halstabletter & vindruvor av min söta mami, ihi, taack!

Nu funderar jag på att städa mitt rum lite, fixa mina naglar så dom är fräsha imorgon, sen blir det en dusch och efter allt när jag bara kan vara, så lägger jag mig och läser min älskade tidning!
Håll tummarna nu att jag blir frisk!

take care,
& en puss full med bakterier!


solo  vicks & choklad




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback