no regrets.

ja, gårdagen var väl sisådär.. hm, inte så jätteskoj. Eller först hos julia var det gaalet kul, trodde jag skulle kissa på mig!! aoo, dansa till tjejen som kallar sig doglover på youtube är hur kul som helst! hahaa.
sen så gick vi ut, vi hade dock inte bestämmt oss om vi skull epå bio eller inte. Men vi gick iallafall runt lite först, sen gick vi lite till & lite till. ja, fanns inte ett jävla skit att göra..  hur tråkigt som helst! Sen var det försent för bion, eller ja. det vart fullt och vi var vrålhungriga, så gick och käka en snabbis på donken. Sen bar det av till nån fest men var inte där så länge heller. ja, vid kvart i tovl gick vi med, ja dom flesta från festen mot c-rondellen, iallafall jag, ranja, lisa & julia. Dom andra vek av på vägen. men träffade en snygging också, välldans trevligt! ;}

idag fyller min farmor & faster år. Så jag pappa & cath åkte ut til farmor och farfar där min faster var med hennes man, mina kusinbarn carla & poula med deras mamma ana! :) Var jättetrevligt, men fick gå upp runt 9 för vi skulle försöka komma iväg så tidigt som möjligt eftersom faster &co. skulle åka runt tolv, för carla & poula skulle på kalas. :)
anywaaay,. vi kom väl hem runt tre och sen hände det inte så mycket mer. Jag och emma kikade på en film (,en av dom många filmer vi fått av daniel som han rensat!) & chillade mest. Sen kom daniel hem till oss också, sen käkade vi alla tillsammans. ååh, älskar pappas mat, alltid lika god!

men juste! måste gratulera anders (systers kille) också som blev farbror i fredags, till en liiten elvin! :)
men nu är jag supertrött. har ju som sagt inte sovit så mycket i helgen, inte sovit ut iallafall..
så nu ska jag fixa inför imorgon och sen sova!


godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback