control yourself

måndag och tisdag och gått fort. Idag hade jag np muntligt i engelska med amanda och jens. Gick bra tycker jag!
Sitter nu och kikar på lite kläder på internet. Längtar rejält tills imorgon, då jag & lisa åker med mamma till borlänge. lisa & frida som fyller 16 år idag! stort grattis ;* Så på torsdag blir det att fira tösarna. :)
Efter shoppingen imorgon kanske vi åker vidare till ludvika (om lisa går med på det) och tar en fika hos mammas särbo. Men det är ju bara kanske. :)
Vädret idag har varit ganska kvavt men molningt. Får se om det blir regn, men det klarnar ju faktiskt upp lite då och då. Så vi får hoppas att det blir toppenväder på torsdag!
ja, det blir ingen sovmorgon för mig på långa vägar.. haha, nej då! men jag ska hjälpa ann-sofie & hennes familj med att flytta ner till huset. Så då ska jag vara där 10.00. Men det ska väl gå bra, bara jag får sova på fredag. ;) Dock ska jag, lisa och julia göra vår musikvideo då. haha, det är ett skolarbete om droger, så vi gjorde en "rap-låt" om LSD. haha, kanske lägger upp den sen! ;)

nu ska jag nog städa upp på mitt rum lite. Om jag ska våga släppa in lisa imorgon får jag ju lov, haha ;) Sen så ska jag måla mina naglar. Har nyss tagit bort det gammla och klippt/filat dom. Så nu fattas bara lacken!
Efter det så ska jag plugga spanska.. uh. Gjorde det igår med! Liksom två spanska läxor på en vecka, det suger verkligen. aja, finns inget att göra åt det. Nu är det inte tid att bli sänkt iallafall. Som tur är det inte lika svårt som det var igår. Sedan vid nio blir det nog att mysa framför house!

pusssas!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback