dop

sitter här med isabella. hon kom typ nyss för pappa & cath åkte nyss någonstanns. Dom skulle 'ut och åka' sa dom. så ja, jag vet inte riktigt. :P
Idag har jag iallafall varit på dop för min kusin Ida. Hon var jättesöt och snäll! Sen kom jag väl hem runt tre. Då käkade jag med pappa, cath och emma. Sen kikade jag på the holiday, ååh den är så mysig!
imorgon blir det att åka till martin och fira honom, han fyller 19år! Sen kanske det blir att spela in våran musikvideo eftersom vi inte orkade det i fredags! ;) ja, jag får höra med lisa och jullan. Måste ju vara klart till tisdag. 
onsdag blir det att kika på bal, torsdag stockholm med niorna & fredag leeedigt! : D

nu ska jag vara lite social,
lateeeer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback