19-11-09

 
VEM:
Vem är i rummet med dig? -  Ingen
Vem fick du sms av senast? -  Lisa, tror jag
Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma
Vems hus var du senast i? - Mitt?
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? - Pappa
Vem önskar du att du var med nu? - Ingen typ, eller saknar min vovve!

VAR:
Var är din telefon? - I jackan
Var är din mamma? - I tv-rummet
Var sover du? - I min säng, oftast
Var fick du tag på tröjan du har på dig? - Sitter faktiskt i morgonrock!
Vart åkte du senast bil? - Vart? I hedemora
Var i ditt rum är du? - Haha, sjuk fråga


VAD:
Vad åt du senast? - En skumtomte :D
Vad drack du senast? - Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? - Ljusgråa
Vad är den närmaste saken som är blå? - En skiva
Vad har du på fötterna? - Strumpor
Vad är din favoritfärg? - Nästan alla
Vad är din favorithemsida? - eemeliehedlund.blogg.se, daah!
Vad hör du just nu? - U2, in my heart

NÄR:
När var senaste gången du tände ett ljus? - Några minuter sedan
När träffade du din pappa senast? - För ungefär två timmar


HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat i mer än tre minuter? - yes
Sovit i någon annans säng? - det med
Hånglat på en bio? - Nej
Hånglat i skogen? - Njaae
Sovit naken? - absolut
Kört över hastighetsgränsen? - I wish!
Målat om ditt rum? - Målat? nej
Har/har haft känslor för någon som inte känt det samma? - Ja
Sovit i en säng med någon av samma kön? - Ja
Sett någon dö? - Nej
Varit på ett plan? - Ja
Sovit till tre? - Haha, jaa!
Älskar eller saknar någon just nu? - Ja



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback