feverrr

Har fortfarande inte blivit frisk! Jag tänkte ju faktiskt gå till skolan igår. Men då mådde jag fortafarande illa, så blev hemma. Och igårkväll fick jag feber, så har jag det fortfarande, så ja. Blev hemma idag med. Känns lite surt sådär eftersom vi har tre prov i veckan varav ett jag nu har missat. Men får väl göra det imorgon eller något. Sen är det företagsekonomi och svenska.. Så ska nog lägga mig och plugga lite nu hade jag tänkt. Snart i alla fall.

Visst har man tid till att tänka mycket när man är hemma och inte har något att göra? Kom på att jag inte varit ute sen i fredags.. Fast kanske inte är så mycket att komma ut till, inte i det här skitvädret i alla fall!
Men jag har kommit på vad jag ska önska mig i julklapp(haha)! Bl.a ritar redskap & block, p&l-biljett, pengar osv.
Jag önskar också att bikbok ska skaffa online shopping. Dom har galet snygga kläder!!
Och hur jag ska klippa mitt hår! Eller jag är ganska säker i alla fall. Typ 85% säker. ;) haha, vad tycker ni om jag skulle klippa såhär?

Det blir ju inte så mycket på längden, men ja. Mittbena och lite mer uppklippt. Mitt hår är ju faktiskt snart jämnlångt. Men hjälp mig! Kan jag klippa mig så här? Om inte? Hur annars då? Dock blir det ju antingen brunt/mörkbrunt/svart hårfärg. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback