torsdag, långa torsdag

Hallå! Har nu kommit hem från en lååång skoldag. Men vart ganska bra endå när vi inte hade någon historia, så jag, lisa, födelsedagsbarnet(karolina) och julia gick till wiernan och åt lunch! :}
Snart ska jag hoppa in i duschen, dvs när mamma är klar! Sen plugga lite historia och engelska sedan fixa mig och vid sju åker jag till Kristoffer som fyller 15år today. Grattis broe ;) Sen vet jag inte vart jag tar vägen. Om jag följer med syster hem eller om jag går hem.. Kanske jag kan ta med läxorna till henne och plugga där? ah, vi får se.
Nu ska jag bara kika rint lite på internet och ta fram lite fräsha kläder. :)


en låt som får mig och tänka på kristoffer, hahaha ;D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback