förkyld..

Riktigt typiskt att så fort jag blivit frisk från magsjuka, så ska jag bli helt jävla genom förkyld.. :( Inte kul alls.
Är iallafall hemma nu. Slapp spanskan så det räddade min dag idag!
Dock (finns alltid ett dock..) så har jag jävligt mycket att ta igen. T.ex i engelskan så ska jag läsa ca 7kapitel och skriva om varje tills imorgon. Kan också säga att idag på svenska-provet så sög jag så jääävla hårt. Kan säga att jag börjar redan plugga för omprov, så illa är det. Men jag fattar inte varför jag ska veta vad grammatik är? Jag kan ju prata svenska perfekt endå? Alla dom där pronomen, adverb och gud-vet-vad för ord är dem verkligen så nödvändiga? Egentligen alltså? Näääe, tror faktiskt inte det. Haha

Nej, nu ska jag kika vidare på Melrose Place, sen plugga!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback