I ♥ Parfym

Åååh, helg igen och jag klagar verkligen inte!
Efter skolan gick jag med lisa och karolina till ica för en rund med smakprov! haha, dock varom lite snåla.. Så vi gick till hemköp! Och hoppades på lite mer att smaska på, men, dom var ännu snålare!
Aja, efter allt smakprovande, så gick jag och lisa till stinas parfymeri för att jag skulle kika på en parfym. Fast visste nästan helt säkert på vad jag ville ha för någon. Och ja, det blev den! Naomi Campbell At night. Den är ju ganska gammal men ack så underbar!
Kom sedan hem och var helt död. Riktigt seg, satt mig framför tv:n lite, väntade på att klockan skulle närma sig sju. Och se! Det gör den ju. Så nu ska jag fixa mig lite och klä på mig för att möta upp lisa så ska vi gå ut och käka. Mysigt. Ska först lägga in lite musik på mobilen bara sen fixa mig lite snabbt och sedan möta lisa då. :)

Vad händer er en (kylig!) fredagskväll som denna? :)
PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback