just like a dream

Kom hem n u, så har varit hemma hos krille en bra stund. När jag kom dit så var redan emma och anders där, kristoffers farmor och kusiner osv. Sen kom pappa, så jag fikade med honom. Sen har vi pratat tills nu typ, dock bara jag, emma, ann-sofie, henrik och kristoffer. Fy fan vad jag har skrattat! Skrattade så jag grät, hahahah! Om ni vill ha er ett gott skratt så be någon äta en rå vitlöksklyfta! Haha

Kan erkänna är jag är ganska (regält) avundsjuk på min systerson just nu.. Han fick SE's nya touch mobil satio, en signerad kepa och klubba av Markus Näslund! Markus egna klubba som han själv lindat och hans vinkel osv. Och till er töntar (inklusive mig) som inte vet vem han är så är han en NHL-spelare, eller var. Tror han nyss avgått? Jaja, liiite coolt?! Haha, jag vart till mig som fan, haha. Riktigt kul för honom! Tufft att slå en sån grym present.

Nej, nu måste jag sätta igång med pluggandet. Blir troligen halva natten idag igen..
God natt i alla fall!

Everybody needs inspiration,
everybody needs a song.
A beautiful melody,
when the night's so long.
Cause there is no guarantee,
that this life is easy



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback