mitt nya liv

Är nu hemma efter ett väldigt svettigt gympa-pass! Så himla skönt att börja träna nu. Sju dagar i veckan kommer blir perfekt ju. ;) Får se om jag kommer hålla det? Ska i alla fall försöka gå ner nått kilo till jul/nyår! Visst skulle det vara toppen om det blev en vana också? Ja, gud ja! Ska seriöst börja träna och börja tänka på min hälsa. Är fan inte bra att hålla på och tjocka sig längre.. Såklart gör jag det för att gå ner i vikt med(!), men jag börjar fan blir orolig(även om jag kanske inte har något att vara orolig över, men..).
Det kommer kanske inte blir jäääättehård träning varje dag. Som imorgon t.ex blir det en powerwalk med jullan!
Jaaa, julia = min nya träningskompis! :D

Och det där med min magont. Före första var det mensmage...uee!
För det andra så har jag fått upp ögonen för år 2012.. Ni vet det där med MayaKalendern? Att Jorden kommer gå ner 23december 2012. Jag blir helt seriöst helt skärrad. Så jävla läskigt, fick lite panik när jag satt här innan träningen och läste. Att dem förespådde tsunamin osv.
Fick ju upp ögonen först när jag såg reklam för filmen 2012. Sen vart jag så himla nyfiken(som vanligt!). Sökte på det och har läst fleeera sidor om det. TÄNK OM liksom... Har jag bara 1137 dagar kvar av mitt liv? Ska inte jag hinna åka till usa och göra dom saker jag drömmer om? kommer inte jag hinna få barn? ska inte vi få leva ett fullt liv? kommer inte jag få åldras med mina brudar? Det är det här som ploppar upp i mitt huvud just nu. Jag kommer fan inte ens hinna köpa på systemet(haha)?!?!
Säg vad ni vill, men jag kan säga att jag inte alls är skeptisk. Jag får seriöst ont i magen pga. det här.. Men som mamma sa, är nog bäst att inte tänka på det. Bara leva, leva fullt ut.

Nej, nu ska jag ta en dusch och försöka glömma det här för en sekund.



» Erik

Hej! Allt bra med dig ikväll?

2009-11-02 // 21:27:37
» emma

Visst blir träningen mkt roligare om man har en träningskompis? :)

2009-11-03 // 12:30:31

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? fan vad läskigt:S:S:S /frida

2009-11-05 // 00:00:47

asså fyfan vad läskigt :(:(

2009-11-10 // 21:27:53

jaa :<

2009-11-11 // 22:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback