söndag

Så nu är jag hemma. Så himla skönt. Var på affären 2-3 timmar sen kom mamma så åkte vi hem till mormor, fikade lite och spelade kort, as always. ;)
Nu ska jag strax börja laga lite tacos. Lovade mamma att hjälpa henne, så ja. Är grymt sugen på tacos så det blir gött. :)
Annars så blir det nog att plugga lite svenska, och kika på film. Går ju en klockan nio på fyran, mitt stora feta grekiska bröllop så blir nog att kolla på den. Såg att Troja gick på trean, den är ju sjukt bra den också.  Men vi har ju inte trean.. Kanske är tur det eftersom den en väldigt lång. Så då skulle jag aldrig orka upp imorgon. :P
Nu ska jag ringa cath en snabbis sen börja med maten!

Pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback