The yacht week

Är riktigt trött.. Eller inte sömnig riktigt, utan trött i kroppen. Slut, typ. :P
Ska nog ta en till vitamin och kolla om det blir bättre. Sen blir det att plugga lite engelsk grammatik. Prov imorgon så blir att plugga regält. DOCK så ska jag kolla liiite på tv.. Våran lärare sa att han tyckte att man inte skulle plugga stenhårt, så ja. Jag lyder väl honom då. ;)

Och vet ni vad jag har kommit på?! Jag ska åka på The yacht week! Haha, någon gång iallafall. Om några sommrar. Kanske när jag är runt tjugo(om inte världen går under vill säga!). Ser otroligt härligt ut! Visst gör det?
Ååh, vill ha sommar N U! Eller julafton och nyår först, sen sommar!
Nu är jag bara så himla deppig. Jag är typ helt vaken och pigg 2-3 timmar om dagen och resten av timmarna är jag trött och slut.. När det är skola alltså. Usch, är lite läskigt att vara så här. Men kanske blir bättre när det kommer snö? Jag hoppas det i alla fall. Blir ju lite ljusare då så.
Men seriöst, ser inte det helt otroligt underbart skönt ut på en sån där yacht? Kanske är lite dyrt, men det tror jag det är värt!



Jobbigt när man är trött på det viset.

2009-11-12 // 21:10:06

Fin blogg design du har!

2009-11-12 // 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback