:D

hallå!
nu är jag och lisa fan piercade!! :D Gjorde fan inte ont alltså. Lite läskigt bara. Och drygt nu... Har ju bara ätit frukost idag. Sen nu är tungan fett tjock, så gör det ont om jag tuggar eller något, så kan varken äta eller prata..Eller jag kan ju prata, men låter sjuukt!

Imorgon åker jag och lisa till borlänge och shoppar. haha, vettefan hur jag kommer må (eftersom alla säger att dagen efter är värst?!) men vafan!
Blir nog att ha lite filmmys på kvällen också! Men alltså jag tvekar regält på att jag kommer kunna äta alls imorgon..? isåfall kommer jag faaan dö! uh.
Nu ska jag borsta tänderna och göra rent piercingen, sen ta en ipren(om jag kan) och sen sova!



och ni som behöver bevis? varsegoda!
(jag ser helt fucked up, men ni kan ju bara ana hur nervös jag var?)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback