17 oktober,

Haha, har inte hunnit skriva förns nu. Eller ja, hunnit och hunnit. Har inte orkat helt enkelt.
Jag och lisa kom väl hem runt halv 2 igår natt. Var så jääääävla kallt ute.. GICK hem i blåst och regn från andra sidan stan i skinnjackan... usch! :(
Vi kom hem till mig i alla fall så pratade vi massa, sen somnade vi.
Vaknade typ ett. Var egentligen tänkt att vi skulle gå på innebandy då. Men vart så sent och det var så kallt ute. Dock orkade vi gå ner till donken för lite frukost/lunch. haha! Sen gick lisa hem till sig och jag till mig.

Gårdagen var bäst i alla fall! Hade suuperkul som vanligt, synd att inte isabelle var med bara, hade varit kul att vara hela 'gänget' för en gångs skull. Är så sällan nu för tiden..
Aja, jag kom försent till att börja med. Sen lagade vi tacos! Käkade, sen kikade vi lite på idol och stimmade med musik, haha
tack tjejer för en underbar kväll som vanligt<3

låter bilderna tala för sig själv!







<3



soetisarna!

2009-10-22 // 23:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback