i-lands bekymmer

Jag är desperat ute efter en pälsväst och/eller en pälsjacka. Någon som vet någon snygg? :)
Jag har kikat runt på flera sidor som h&m, asos, gina, ellos, chicy osv. Men hittar ingen som är riktigt 'WOW!'. Det är liksom den känslan jag vill ha. Haha, så ja. Det är lite svårt att hitta en bra som jag vill ha!
Eller det finns ju en. Från VILA. Men har bara sett den ur en blogg, så jag får väl kika på MQ eller något om dom har den! (ja, det är den västen som är längst ner på bilden!)
Men jag undrar om det är riktig päls. För det första vill jag inte ha riktig päls(även om det är snyggare) & för det andra så tror jag faktiskt att jag inte FÅR ha en riktig. Haha!
Jag: Mamma, jag vill ha en päls!
Mamma: Va?! nej!
Jag: Jooo!
Mamma: Men inte en riktig?
Jag: Hm, nej!



Men som sagt, jag vill inte en en riktig päls! Jag såg en riktig päls i våran garderob för några år sedan. Min reaktion var: 'AAAAAH! NEJ VAFAN HAR VI ETT DJUR I GARDEROBEN FÖÖR?!' hahaha!


Jag vill också ha ett par skor! Här är några snyggingar jag hittat. Åh, är dom inte snygga? :D
Men jag har ju sån hög vrist, så kan vara lite svårt att hitta skor som passar min fot. Men Jag åker nog och shoppar så fort jag får studiebidraget! Då kan jag iallafall prova så allt sitter som det ska. För om man skickar efter kan det ju bli så tråkigt att det man skickat efter ser helt fel ut på i verkligheten (tro mig, jag vet)!  Så jag känner att det är säkrast att shoppa på plats! :) (Fast måste säga att det är grymt skönt och praktiskt att skicka efter från internet!)


komihåg att du ska ge miiig lite moneymoney, H&M räkningen kom idag... bla.

2009-10-20 // 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback