what goes around, comes around

Har precis kollat klart på en film. Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Känner mig riktigt ofräsh. Så ska bli skönt med en dusch! Efter det blir det nog att städa lite på rummet, kolla på kläder tills imorgon (vad har man för kläder på en begravning.. :s svart?) sen blir det nog allmänt lungt. Kanske ska ta tag i lite plugg. Vi får se om jag har orken, men skulle vara skönt att få det överstökat!

Börjar faktiskt bli lite smått panikslagen om vad jag ska ha på mig på halloween. Eller jag har två outfit's, mycket orginella, men jag orkar inte sticka ut och jag har ju inte behövt köpa något alls till dom. Eller, kanske ska köpa ett halsband, men that's it! :)

Jag ska ju till Borlänge i veckan. Ska både byta piercingen(till en kortare) och shoppa lite. Såg att vero moda har klubbkväll på torsdag, så tänkte passa på att ta allt i ett! Jag ska först och främst kolla på en pälsväst/-jacka, skor(?), eventuellt en mc-jacka och ett halsband då.+en foundation. Kanske blir lite mer, har dock inte så mycket pengar! Har ju bara studiebidraget.... :( Men aja, bättre än inget? :)

date med duschen, right know!



har ni testat den här nya från Nivea? Jag fick ett litet prov-exemlpar med i ELLE. Den var riktigt bra tycker jag.
+Att den luktade otroligt gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback