en vanlig fredag?

Haha, tänkte berätta lite om vad som hände idag när jag skulle och shoppa med mamma och lisa!
Först åkte vi till Smedjebacken för att fixa lite fint på mormors mans grav. Sen åkte vi iväg till borlänge, så släppte mamma av mig och lisa för att jag skulle hämta en ny stav till tungan! Men då kostade det tydligen (90)pengar. Så vi fick lov att försöka hitta på mamma, men hon svarade inte. Jag ringde och ringde. Tillslut ringde hon upp. Eller det trodde jag i alla fall! Var en kvinna som frågade om det var min väska.
Jag: va?! vart är du?
Kvinnan: hm, jag jag heter blabla och har hittat en väska på kyrkogården här i smedjebacken. Är det din?
Jag: oj! Nej det är min mammas


Och så pratade vi på lite, sen så fick jag och lisa leta efter ett bankomatuttag så jag skulle få låna pengar utav henne! Men då hittade vi ingen så fick lov att gå in på en mataffär och ta ut. Sen ringde plötsligt piercing affären!
- Hej det är mamma! Jag har tappat bort min väska. Vart är ni?

Hahahaha, så mamma skjutsade oss iallafall till köpcentrumet så åkte hon tillbaka och hämtade väskan. :)
Riktigt äventyr alltså. Men det löste ju sig tillslut iallafall!

JUSTJA! Ni vet hon tanten i Inlåst, hon med slingat svart/grått hår? HON var där!!!! Jag och lisa höll på att kissa på oss! haha :D Men kanske inte är så konstigt om hon bor i grannstaden. :P Men endååå, vi vart till oss som fan ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback