jag älskar sena promenader, när det är mörkt och kallt

sitter och lyssnar på larssas nyaste album. Fan riktigt bra! Dags att börja lyssna lite nu, eftersom i december bär det av! Till gävle(eller leksand?) och kollar på honom. Kommer bli så grymt jävla underbart. Åka dit med massa härliga människor. Blir inte bättre än så! :)

Nu har jag iallafall kommit hem från en prommis med julia och lisa. hahaha, har fan alltid lika kul med er bruttor!<3 Lär vi göra om!
Jag trodde det skulle vara ganska kallt, regält kallt. Men icke, var hur skönt som helst! Blåste lite kallt, men ändå skönt. :)
Nu ska jag lägga mig i sängen, lyssna lite på larssa och plugga......... Fan vad jag hatar historia. Speciellt nu. Fattar noll. ååh, så sjuuukt tråkigt. kommer inte ha nytta med det?! aja, inget att göra åt det, bara att bita ihop, right? ;p


kysss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback