lallala

är hemma nu iallafall! haha, måste vara nått fel på oss alltså.. Har missat bussen typ 3gånger nu?! hur fan lyckas vi?
aja, ringde mamma, så kom hon och hämtade oss. Sen åkte vi hem så lagade jag lite soppa. Åt lite i borlänge också, fast bara en mellan pommes och en halv cheese, så var hungrig när jag kom hem. haha, pch ni kan ju tänka er att det tog lite tid att käka..
Hittade iallafall tre tröjor, ett par byxor, ett par stövlar & hårspray. Lägger ut bild/pris imorgon kväll tror jag, så får ni se! :)

Fan alltså, min tunga är fortfarande värsta fetingen! Får väl suga på en isbit sen. För nu ska jag gå och möta lisa, så ska vi köpa lite snacks sen hem till mig och mys framför film! Låter perfekt tycker jag.


puassshej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback