' sweet sixteen

jaaru, då var man sexton, fyan va fort det går..! känns riktigt bra iallafall, övningsköra nu fan!
Ja, igår efter skolan så gick jag och lisa och solade. Sen gick jag hem till kristoffer, var där kanske 1-2 timmar sen gick jag hem (mitt cykelhjul hade fått punka, så gick med cykeln hem..). Satt på kaffe och fixade mig. Sen kom Farmor & Farfar, sen emma & anders tätt följd av ann-sofie & kristoffer! Vart fika och prata! Riktigt nice
Fick bl.a en ny kamera(tack å lov), pengarpengarpengar, klippning, presentkort och lite smått & gott!
tack<3

Idag efter skolan gick jag och solade, lisa hängde också med, dock solade hon inte! Vi var kvar på meddo ett bra tag och prata om vem som skulle ringa till crossroads, blev tillslut lisa! haha, så ringde hon och prata lite, men vi ska ringa imorgon innan skolan vid lunch tänkte vi. Eftersom vi har sovmorgon till 11.50! :D
Det blir en tungpiercing (troligtvis) imorgon!! Fan är lite nervös. Men om man kollar på den här videon (haha, ja, jag har kollat på hur många videos som helst! vill vara lite förbered på vad som kommer hända;)) så verkar det inte farligt alls ju! eller hur? aja, kommer blir asssnice, jag tar i tungan och lisa i ögonbrynet! gött


(jag känner inte dom på videon,  har bara tagit den från tuben.)


På lördag blir det att åka upp till borlänge igen! Jag och Lisa ska shoppa. Haha, fast jag kommer säkert må piss.. :P alla säger att dagen efter är värst, att man tom. kan få feber och så... men fan, jag ska shoppa iallafall! Har längtat som fan, och nu har man ju pengar. ;)
Söndag blir det att kika på match. Mina brudar möter Långshyttan, och det kan man ju inte missa?!

Nu ska jag städa min garderob tror jag. Haha, jag orkade inte städa mitt rum så noga i veckan, så kastade inte alltihopa i garderoben (y) hahah
Ska också kolla på biljetter till larssa! :)))


pössss



» LISA

våra piercingar<3

2009-10-02 // 23:19:03

ahru<3

2009-10-02 // 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback