times like these

tack å lov. Så flyttade våran lärare uppgiften tills på måndag! Gud, hade annars legat begravd i papper just nu. Och skulle nog gjort det all night long, ehe.. ;p men som sagt.

Har kikat klart på de nyaste från 90210, GG & oth. My love, haha! usch va jag är beroende. Snart kommer det väl hem en lapp med böter på 25.000. hahah, kanske inte lika kul då. Men alltså, jag vet ingen som har fått hem det. Och jag laddar hem typ varje dag?! lite sjukt. men ajaaa, bra för mig iallafall ;)

Nu ska jag städa mitt rum, duscha och måla min naglar, som ser förjävliga ut rent ut sagt!
Sen blir det nog att plugga lite matte, och sedan sussa tidigt ikväll. Känner att det blivit lite för sent dom senaste dagarna..
aja, ska sätta igång nu så det inte blir försent igen. ;p

pussas!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback