12dagar!

uuuh, va jag är hungrig! har inte ätit på sju timmar nu. Och det jag åt då, var inte det godaste jag ätit, om man säger så. Så nu är jag feeett hungrig.
Mammas särbo har kommit hit precis, så dem har böjat laga mat, tack gode gud!
Blir tacos, åh så gott!
Idag på Data, så kollade vi in en hemsida med massa recept på förrätt/efterrätt/smalt-GI/drinkar/vegetariskt osv. Såg sjuukt gott ut! Liksom en kladdkaka med marshmallows i & en hallonpannacottapaj.. mums!

Håller på att kolla på kläder på H&M. Sjuuukt mycket snyggt dom fått in. Speciellt skorna! gosh<3
Ska väl beställa, men orkar inte ikväll tror jag. Får bli på kanske söndag? Eftersom jag fyller år om 1½vecka så har jag ju råd att beställa lite nu.. ;) Fast ska inte köpa jättemycket, för jag ska ju ha råd med min tungpiercing(400kr) & sen så ska jag och lisa shoppa, heaven!


Ganska regält snygga grejer. Eller vad säger ni? I ♥ H&M
pusss


» emma

inget av det där har då jag beställt iaf ;) Kan visa nu när du kommer hem till mig vad det är jag har beställt :) ses snart! puss

2009-09-19 // 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback