se på mig nu, vad tycker du?

hahah, vad ska jag säga? gårdagen var skitkul, jag blev skitfull och jag var skitglad! ;)
(varför säger man skit egentligen? :s haha)

Jag har ju ingen kamera (fast kommer nog få en till den trettionde!) så blev ju som ni kanske förstår inga bilder. ;p 
När jag vakna mådde jag piss, verkligen piss. Men så drack jag massa vatten åt chips och chillade till GG. Sen åkte jag med mamma till mormor. Hade lovat att klippa några buskar, men var nog bara bra. Jag var ju ute och fick frisk luft. Så nu mår jag myycket bättre! (tack å lov!)

Nu ska jag fixa mig sen ska jag åka till brosan och gratta hans dotter ida som fyllde 10år den 28augusti. Har vart så mycket strul på sistone så har inte hunnit gratta henne förns nu då. :)
Efter det drar jag hem till Julia, sen så ska vi kika på hockey med Lisa klockan fyra!
Nu måste jag börja fixa mig, puss!


tar en bild från när vi var hos sara istället ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback