get out of my head!

vettefan vad jag ska säga alltså. Har haft ont i huvudet sedan jag kom hem igår från skolan. Dock var jag i skolan idag. Men usch, orkar inte med något alls.. Fast är kanske inte sån bra idé att sitta vid datorskärmen om jag har ont. haha, eller vad tror ni? äääh
tror fan jag håller på att bli sjuk. :< till min födelsedag, är ju ganska typiskt.... och att jag dessutom ska pierca mig snart, då kan jag ju inte vara sjuk heller? ska fan inte bli sjuuuk
från och med söndag har jag och lisa bestämmt oss för att sola varje dag, haha! för att vi inte ska se så bleka ut när julia och linnéa kommer hem från rhodos. Eller om vi kanske börjar på måndag, ah vi får se.
ååh, idag åkt emin moster och hennes familj till turkiet! fyfan va skönt

nej,
nu ska jag nog lägga mig och läsa lite i mina tidningar, chic & cosmopolitan<3 blir nog att läsa lite i boken också, så spännande! (jag som aaaldrig läser böcker!? då måste den vara bra, eller min bokstil helt enkelt.)

kyss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback